Photobucket
Ommo Iera Lee
Follow Dashboard
MINI PELAMIN
Thursday 3 January 2013 | 0comment


ok entry kedua di pagi hari...
nothing wanna to update..
just share some pic of "mini pelamin"
eh sekarang ni..
nak tunang semua nak pakai pelamin bagai ok..
termasuk lah me.
menginginkannya
tapi me nak buat sendiri...
if boleh la...
t la...
kita try which one is the best ya...
and korang try pilih mana 1 yang terbaik..
simple + cantik..
tapi ikut hati me nak buat macam ini..


konsep ala-ala dalam taman..
tapi masalahnya...
hoho...macam mana nak bawak dome itu ke rumah?
aiya...me pun blur la...
tapi sungguh cantik..wa tak tipu wooo
next pic:

 simple....

 ni pelamin mini my member tau..masa E-day dye...
cantik kan?creative...

 cantik juga...


 simple dan menarik..

 my theme nanti..













so which one is the best?
boleh bagi pendapat...
k la..dah mengantuk...
as salam


                                                                                          the typewriter,
                                                                          

Older Post | Newer Post
The Tukang Tulis


HELLO PEEPS!!!:)
My name is Iera Lee
Daughter of Sir Abu Samah and Madam Zainab.
28 years old.
Blogging since 2010
The Key To The Life Of The Heart : lie in reflecting upon the Quran, being humble before Allah in secret, and leaving sins (Ibn Al Qayyim)


Diary About Stuff


Let's Stalker!

Follow @ieralee


My source!

Source : Mr Google
Own this blog : IERA LEE