Rayo VS Nafsu

July 30, 2012 Iera Lee 0 Comments


Salam...
hi korang..puasa tak?
me?haruslah puasa....
korang buat apa je?
me rasa Lam Alif Pa Ro la....
huhu...
semalam baru pulang dari kampung...
kono lak ngecat rumah...
adoi..luar dan dalam tau...
raya yang meriah sungguh tahun ni gamaknye...
letih korang...tapi seronok sebab semua tolong ngecat..
adik beradik ramai lak...
1 hari boleh siap 1 hall...
pergh...Alhamdulillah...
tapi ni lah yang me nak koba sikit..
sebab raya dah nak dekat ni lah...
macam-macam pembaziran berlaku...
mana taknya..
baju rayo nak diboli...
kuih rayo laie...
macam-macam...
ni bolum langsir bagai...
memang tahap pengaliran wang mengalir dengan deras..
tapi sebenarnya...kita hanya perlu beli benda yang penting je..
yang lain anggaplah sebagai sampingan...
ado ok tak ado pun ok...
sebenarnya nasihat post ni untuk me...
tapi tak salah ingatkan sesama kita kan?
apa yang penting amalan...
cett..dah macam ustazah..hehehe..
ok la korang...cancincau dulu..
da~~

                                                                                                                the typewriter
                                                                                                     

You Might Also Like

0 comments: