SYUKUR PADA ALLAH YANG MAHA ESA

May 04, 2012 Iera Lee 3 Comments




Salam...
hi semua...
seperti tajuk di atas..
me rasa happy http://www.emocutez.com ditambah lagi...
bersyukur sangat-sangat...
Alhamdulillah..dapat tawaran kerja lain...
rezeki dari Allah...
seperti potongan ayat Al-Quran ini...

Al Isra ( 17 ) : 30إِنَّ رَبَّكَ يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَن يَشَاءُ وَيَقْدِرُ إِنَّهُ كَانَ بِعِبَادِهِ خَبِيراً بَصِيراً

Sesungguhnya Tuhanmu melapangkan rezeki kepada siapa yang Dia kehendaki dan menyempitkannya; sesungguhnya Dia Maha Mengetahui lagi Maha Melihat akan hamba-hamba-Nya.


dan rezeki itu
dalam bidang apa yang me belajar sebelum ini...
syukur Alhamdulillah..
rasa macam cuak juga...
tapi me harus cuba...
dan yang penting..
kuatkan semangat...
dah tak mahu kerja sekejap pastu pindah tempat lain..
cewah cakap besaq na~~hehehe..
harap lah kan?
eh hari ini Scha & Awal kahwin..
dekat Pullman Putrajaya lak tu..
dekat tol dengan rumah...
rasa nak pergi tengok je..
but..ops...
excuse me miss...
u not allow to attend this wedding...
nanti guard cakap..
ko ada invitation card?tak ada jangan perasan nak masuk...http://www.emocutez.com
tapi jangan risau lah..
me tak akan buat kerja bodoh tu sume...
hehehe...
ok nak cantikkan blog then tidur awal...
mengantuk seyh!
da~http://www.emocutez.com

You Might Also Like

3 comments:

tahniah...=) kerja rerajin

SunnyFunny said...

tahniah .

:)

Iera Lee said...

hope so and thanks so much for your comment dear~~