11 tolak 1 tinggal 10


Salam..
selamat malam semua..
sihat?
hope u guys sihat walafiat la ek...
ok mesti pelik dengan title...
apa kejadahnye la semua itu...
heee...
me perlu puasa lagi 10 hari...
agaga...
gila banyak kan...
siapa suruh ganti puasa lambat-lambat...
hai nasib badan and padan dengan muka me...huhu...
sepatutnya sikit je tu..
tapi dah me terlupa ganti 2 hari masa kat Beijing..
alamat double triple la...
by the way nak bayar dam pun sebenarnya tak mahal..
secupak beras bersamaan rm 3.00 something..
tapi me pilih cara ganti yang double triple..
sebab untung-untung boleh kurus..ahaks...
puasa sehari pun dah tak boleh bla...
tak apa-tak apa..
yang penting usaha dan kerajinan sekarang ni..
Ramadhan hampir tiba..
ok cayok-cayok!
orait adios...
                                                                                                            the typewriter,
                                                                                                   

Comments

sis92 said…
hihi nsb sis tak da kena ganti puasa wee
miz ruha said…
ganti jgn tak ganti,,,
Iera Lee said…
@sis92:hahahah...syoknye la...
@miz ruha: hehehhe..thu xpe...10 hari lagi 2...

Popular posts from this blog

REVIEW BRIDE TO BE : BUTIK PENGANTIN BAHAU DAN SERTING

REVIEW BRIDE TO BE : SENARAI KLINIK KESIHATAN UJIAN HIV & BORANG NIKAH

REVIEW BRIDE TO BE : CINCIN LELAKI