11 tolak 1 tinggal 10

May 18, 2012 Iera Lee 3 Comments


Salam..
selamat malam semua..
sihat?
hope u guys sihat walafiat la ek...
ok mesti pelik dengan title...
apa kejadahnye la semua itu...
heee...
me perlu puasa lagi 10 hari...
agaga...
gila banyak kan...
siapa suruh ganti puasa lambat-lambat...
hai nasib badan and padan dengan muka me...huhu...
sepatutnya sikit je tu..
tapi dah me terlupa ganti 2 hari masa kat Beijing..
alamat double triple la...
by the way nak bayar dam pun sebenarnya tak mahal..
secupak beras bersamaan rm 3.00 something..
tapi me pilih cara ganti yang double triple..
sebab untung-untung boleh kurus..ahaks...
puasa sehari pun dah tak boleh bla...
tak apa-tak apa..
yang penting usaha dan kerajinan sekarang ni..
Ramadhan hampir tiba..
ok cayok-cayok!
orait adios...
                                                                                                            the typewriter,
                                                                                                   

You Might Also Like

3 comments:

sis92 said...

hihi nsb sis tak da kena ganti puasa wee

miz ruha said...

ganti jgn tak ganti,,,

Iera Lee said...

@sis92:hahahah...syoknye la...
@miz ruha: hehehhe..thu xpe...10 hari lagi 2...