ISU KAHWIN~~ARGH!BAHAGIA~



Salam korang...
hai seperti tajuk di atas...
sekarang ni...buka je facebook..
semua post and upload picture dorang tunang, kahwin dan seangkatan dengannya...
rasa sangat bahagia buat mereka...
Alhamdulillah..seru da sampai...
jangan tanya me..coz the answer still
" lambat lagi "
hehehe...
tapi memang sekarang saat indah mereka da tiba...
hai rasa macam tak nak tidur sebabnya...
dok ngadap picture kahwin orang lain...
lagi lah sekarang ni tengah menolong sis yang wedding planner...
alahai buat pakej untuk mereka..
rasa nak yang terbaik macam kita punya wedding...
biasala...ministry of moments kata kan...
me doakan buat rakan-rakan yang da kahwin dan tunang tu...
semoga berbahagia dan kekal akhir hayat...
amin~~
malam ni nak mimpi bersanding la...hahaha
nite uols!

Comments

Popular posts from this blog

REVIEW BRIDE TO BE : BUTIK PENGANTIN BAHAU DAN SERTING

REVIEW BRIDE TO BE : SENARAI KLINIK KESIHATAN UJIAN HIV & BORANG NIKAH

REVIEW BRIDE TO BE : CINCIN LELAKI