Photobucket
Ommo Iera Lee
Follow Dashboard
ISU KAHWIN~~ARGH!BAHAGIA~
Saturday, 28 April 2012 | 0comment



Salam korang...
hai seperti tajuk di atas...
sekarang ni...buka je facebook..
semua post and upload picture dorang tunang, kahwin dan seangkatan dengannya...
rasa sangat bahagia buat mereka...
Alhamdulillah..seru da sampai...
jangan tanya me..coz the answer still
" lambat lagi "
hehehe...
tapi memang sekarang saat indah mereka da tiba...
hai rasa macam tak nak tidur sebabnya...
dok ngadap picture kahwin orang lain...
lagi lah sekarang ni tengah menolong sis yang wedding planner...
alahai buat pakej untuk mereka..
rasa nak yang terbaik macam kita punya wedding...
biasala...ministry of moments kata kan...
me doakan buat rakan-rakan yang da kahwin dan tunang tu...
semoga berbahagia dan kekal akhir hayat...
amin~~
malam ni nak mimpi bersanding la...hahaha
nite uols!

Older Post | Newer Post
The Tukang Tulis


HELLO PEEPS!!!:)
My name is Iera Lee
Daughter of Sir Abu Samah and Madam Zainab.
28 years old.
Blogging since 2010
The Key To The Life Of The Heart : lie in reflecting upon the Quran, being humble before Allah in secret, and leaving sins (Ibn Al Qayyim)


Diary About Stuff


Let's Stalker!

Follow @ieralee


My source!

Source : Mr Google
Own this blog : IERA LEE