Photobucket
Ommo Iera Lee
Follow Dashboard
WAITING FOR 2ND BABY
Tuesday 18 September 2018 | 0comment

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



The title already show you the content hahaha.. OMG it is unexpected "rezeki" tau. Dulu masa nak dapatkan Azad Mukhlis sampai ke Langkawi buat segala benda yang orang dok rekomen.. Tapi yang 2nd ni hadir dicelah keributan hehee.. Nape ribut sebab tiba-tiba dia hadir. Alhamdulillah..Bersyukur dengan nikmat yang diberi. Semoga ada rezeki yang meluas untuk yang kedua ni.

Dulu rajin buat side income tapi sekarang pemalas ya Rabbi dan mual agak teruknye untuk yang 2nd baby ni. Tapi mommy try jugak buat yang terbaik untuk anak mommy yang sorang ni. Rancangnye cukup la 2 dan akan lebih berhati-hati ye selepas ini sebab biarlah dibesarkan dalam keadaan yang lengkap serba serbi.. Semoga dipermudahkan jua segala urusan mengandung dan bersalin nanti.

The 2nd ni memang strong betul like mommy. Walau perit sekali pun dia macam faham je mommy dia susah hati dan kalau rasa nak mual pun ada time dia cuma memang tak boleh la perut kosong sikit lepas 6:00 petang. Berat menurun sebab terlalu banyak masalah tapi Allah itu sebaik-baik perancang dan Dia yang tentukan segalanya. Kita mohon yang baik-baik sahaja..amin..


The Typewriter,

Labels: ,


Older Post | Newer Post
The Tukang Tulis


HELLO PEEPS!!!:)
My name is Iera Lee
Daughter of Sir Abu Samah and Madam Zainab.
28 years old.
Blogging since 2010
The Key To The Life Of The Heart : lie in reflecting upon the Quran, being humble before Allah in secret, and leaving sins (Ibn Al Qayyim)


Diary About Stuff


Let's Stalker!

Follow @ieralee


My source!

Source : Mr Google
Own this blog : IERA LEE