Photobucket
Ommo Iera Lee
Follow Dashboard
NEXT INTERVIEW
Tuesday 24 April 2012 | 0comment



Salam...
hi uols...
seperti biasa..subuh dinihari baru mula nak meniti keyboard my lappy...
hari ni masuk lewat for my kerja...
then balik pun agak lewat...
pastu rasuk apa tah...
me menjadi rajin dengan tiba-tiba...
kemas my room...
phew~~ponek makcik jang oi...
sampai bersin-bersin..
berhabuk...
ops..kantoi bilik bersepah teramat
heheheh...
pastu me godek lappy..
jadi wiring sat...
sobab eh...plug laptop den rosak...
godek dan godek berjaya on beb...
on-on FB je...
dapat tahu me layak dapat voucher buku...
tak ke hangin me...
da lamo baru den tahu...
da berzaman da...
tapi me nak gak..so kena usaha lebih...huhu...
then lastly...
seperti title...esok next interview...
hope berjalan lancar dan dipermudahkan olehNYA...
amin yaAllah...
korang pun doakan tau...
TQ...salam 

Older Post | Newer Post
The Tukang Tulis


HELLO PEEPS!!!:)
My name is Iera Lee
Daughter of Sir Abu Samah and Madam Zainab.
28 years old.
Blogging since 2010
The Key To The Life Of The Heart : lie in reflecting upon the Quran, being humble before Allah in secret, and leaving sins (Ibn Al Qayyim)


Diary About Stuff


Let's Stalker!

Follow @ieralee


My source!

Source : Mr Google
Own this blog : IERA LEE